Jag vill bara berätta att...

...JAG HAR ÄNTLIGEN FATTAT DEN JÄVLA P FUCKING Q-FORMELN!!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA BÄST JUST NU!!

Ärligt talat. Att en enda uppgift fick mig såhär glad. Att äntligen tolka och förstå PQ-formeln har varit mitt drömmål, att aldrig uppfyllas och nu gör den det. Jag trodde aldrig det skulle gå, har inte fattat den på 6 månader. Nu måste fan matematiken återvinna mitt förtroende och min glädje. Jag förstår inte hur jag hade kunnat förlora det, att jag lät det förloras. Det skedde i början av ettan(1st) men nu...

MEN NUUU FUCKING NU!! ;;; Okejh overtaggad. MEN Jag känner mig så glad och lättad.. Om jag för en gångs skull lyckas hålla mig i fas på lektionerna bredvid Vassing. Till och med Fysiklektionerna verkar skoj! Och SVENSKAN awesome. Älskar min mentor/svenskalärare. Jag är SÅÅÅ sjukt överpepp. Fick mina sommarjobbscash nu också. Och mina parfymer. Och fick mitt shampoo! Jag vet inte vad jag ska göra av all överskottsenergi och överskottsglädje!!! Kan man restora det???? 

 

WHAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa : D : D 

I helgen är två 18årskamrater också!!! : D 

Och min helg var awesome!! Kommer bli awesome! : D : D 

Och yogan börjar !!! Och gitarren!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0