Roulette

Jag dansade framför spegeln idag igen... 3 timmar kvar tills dagens första höjdpunk - Sex And The City-reprisen. Still love it. Sedan är det Desperate Housewife och mamma har införskaffat 200 gram Marabou Nonstop. Mina nöjen är små men de håller veckan ut... Iaf till fredag. Jag har iof en plan. 3 nya skivor ska in i Ipod och jag tänker bibehålla min plikt som militant PiratParti:st. 

Oj just det! Jag har ju två AWESOME låtar coming up på onsdag. Beethoven samt Beatles! Yeay! Jag kommer nog älska dem båda. Ååhh jaa nu blev min tillvaro MYCKET ljusare! The Little Things. Ord. 

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh dans och musik gör livet nästan uthärdligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0