Steg Nå Ki Nap

Inför hösten. Jag har aldrig varit stressad eller speciellt orolig av mig, inte mer än ett generellt sinnestillstånd. Jag vill inte ens tänka i dem banorna. Jag vill inte ens tänka några veckor framåt. Obehagligt. I höst kommer bara tråkiga saker hända, jag känner det på mig. Det kommer hända saker som kommer få mig må sämre, säkert riktigt dåligt. Det är en obehaglig känsla, det är liksom lugnet innan stormen. 

 

VARFÖR sdhfasjdfhjaslds

ÅååhhhhHhHhhhh jag vill så HÅRT den här grejen men den är så pinsam och orealistisk. Fuck reality egentligen. JKIBMM egentligen. Den serien av låtar à la 1 minut var - inspirerar mig mer än alla biblar och manifest i världen. Därför. MM gjorde det, även ME. Därför borde jag också, som ett resultat av dem, klara av det. Vore så fuckin slut awesome. 

If I Was Santa Clause. 

Pour Me Another. 

SOMMAR:. åååhhhhhh tankeorgasm. Idealiseringar kommer döda mig. Nej inte idealiseringarna i sig - utan verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0